världens tråkigaste födelsedag!

2012-01-17 @ 20:22:24
idag fyller jesper år och jag känner ångest över vilken tråkig fördelsedag han fått! att jag inte varit piggare på att baka och fixa för han ger mig ångest. men jag har verkligen varit trött och loj. att jag sen jobbar 13.30-21 på självaste dagen gör ju inte känslan bättre!

men paket har han iaf fått! (han sa dock prompt att jag inget skulle köpa....)








han fick svensson svensson säsong 1 och 2 samt filmen, nåt han pratat om att han velat ha och som även jag uppskattar att se på! helt i vår smak :) och sen köpte jag även en snygg tavla hos fröken form som jag sett att en av mina favoritbloggerskor hade i sitt hem :)

det är bra med bloggar som man kan få tips och inspiration från :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0