hejdå julen!

2012-01-08 @ 11:58:18
igår lördag städade jag bort julen samt dammtorkade varenda vrå i lägenheten, kan säga att det behövdes. fy tusan vad dammigt och fy tusan vad jag hatar att ha det smutsigt och o-ordning kring mig. :P

jag älskar alla julsaker vi haft framme. inte för att vi haft så mkt, utan alldeles lagom.











alla dessa jul-ljusstakar vi haft framme i år kommer från ett av mina favoriktmärken cult design, de är stilrena och manchetterna är utbytbara. ljuststakarna står nu kvar men med andra nya manchetter som passar även fast det inte är jul. :)





när vi flyttar nån gång i framtiden och förhoppningsvis får bättre förvaringsmöjligheter så kommer allt vara mer strukturerat och lätthittat i fina förvaringslådor märkta med "jul" :)
(inte som nu bara islängt i ikea-pappkassar)

har jag inte ordning och reda blir hela jag ett kaos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0