räntefri avbetalning är bra!

2011-11-13 @ 21:00:40
jag tycker att det är en bra grej när elektronikbutikerna kör sina driver med räntefri avbetalning så nu har jag gjort mitt första räntefria köp nånsin :) det känns inte lika tufft i börsen då när man köper något som när man måste betala allt på en gång trots att slutsumman i slutändan ändå blir den samma. :)

idag slog vi till på ett hemmabiosystem (har varit efterlängtat länge) och jag köpte mig även en ny dator! behöver den inte (än) egentligen men köpte den som backup då min bärbara har fått en spricka bak på skärm-locket och knäpper till varje gång man slår igen den. (och för att skärmen helt dött av en gång och skrämt ihjäl mig) men som tur var startade den sen igen och allt fanns kvar!







en silver sony vaio! hoppas den är nåt att hänga i julgranen :) tjohoo


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag håller med. Köpte både tv och kaffemaskin i fjol under en liknande kampanj! Så varför inte? Tyckte att det va riktigt smidigt så länge man kan betala under de 10 månader eller vad det nu är som det är räntefritt.. Smart! Härligt med hemma bio!! Lite avis faktiskt =)

2011-11-14 @ 14:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0