nya filmer!

2011-11-16 @ 19:09:00
förr i tiden laddade jag alltid ner alla filmer och serier som jag ville se på men nu har jag/vi börjat köpa en himla massa istället.. vet inte om det är värt pengarna egentligen då allt går att få hem gratis, men det är ganska kul att ha en film-samling :) vi är ju iaf lagliga ist för att syssla med olaglig nedladdning :D

detta har hamnat hos oss den här veckan (då jag varit sjuk o hemma från jobbet o nätshoppat lite) :)









just nu är vi 24-nördar och ser ett avsnitt direkt vi får tid över tillsammans :) såg 4 avsnitt igårkväll och 4 idag under dagen.. härligt värre då det är så mörkt och tråkigt ute :)

nu ska jag ta tag i att få hem de boxar jag har utlånade hos diverse vänner, som tex prison break s1 och s2 samt solsidan :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0