jul jul!

2011-11-26 @ 07:39:22
igår fyndade vi nya elljusstakar! jag har inga sen förut och jesper har bara en vanlig tråkig likadan som alla har så jag har ett tag letat nya men inte alltför dyra (snål? ekonomisk?) :D den jag helst velat ha finns på village, billigaste butiken i stan.. 900 kr eller vad den kostar. men som tur var så sprang jag över ett köp 2 betala för 1 erbjudande på hemtex igår. var lite osäker i början om jag skulle köpa de eller ej och nu ångrar jag mig då inte... tycker de passar rätt bra in här hemma :) jag är nöjd!







en står alltså där i vardagsrumsfönstret och den andra i köket. sen har jag tidigare beställt hem två julstjärnor från ellos, en står där i fönstret och den andra i sovrumsfönstret. nu behäver vi inga fler jullampor... men den stora frågan är ju om vi ska köpa en julgran?! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0