saknad.

2011-12-06 @ 19:09:19
i fredags skulle mamma fyllt 58 år. men hon blev bara 55.5 år......

jag och fanni gick till graven i lördags. jag har ju inte varit där sen förra vintern tror jag? jag mår dåligt i kyrkor och på  kyrkogårdar. gillar inte alls stämningen som finns där. och ännu värre är det att behöva gå dit för att träffa sin mamma. jag menar, hon ska ju inte ligga där.
hon ska ju va hemma.......

i sommras då jag va i dorotea köpte jag en fin sten som var tänkt att pryda graven. ett halvår tog det för mig att komma till skott o sätta dit den. jag känner mig som ett dåligt barn som inte sköter om gravstenen/blommorna/ljusen bättre. men jag tar mig inte förbi min vägg som stoppar mig från att gå.







det går inte en enda dag utan att jag tänker på henne.
mitt sår kommer aldrig läka.

Kommentarer
Postat av: Sussie

Du är inget dåligt barn för såna struntsaker... Tycker att tankarna på mamma är mer värda än allt annat. Jag kan i te besök eller sköta om hennes grav, därför jag inte ville ha nån, men jag minns allt fint o bra med henne, tänder ljus på hennes dagar o pratar med/till henne. Saknar henne o älskar henne för evigt.

2011-12-07 @ 10:49:51
URL: http://babyblueeeyes.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag är så ledsen för din skull!!!! Jag visste inte att du bar på en så stor sorg!!!! Jag är helt övertygad om att det är det som finns i våra tankar som spelar roll, inte hur ofta du är på graven! Jag är så ledsen. KRAM

2011-12-08 @ 14:20:47
URL: http://maena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0